Sunday, November 11, 2007

Pagi td balik dr ofis aku menantikan si dia untuk jemput aku di LRT Bukit Jalil.Aku tahu yg dia masih tido lagi..Erm...Sampai di LRT 8.30am tunggu si dia dan aku lihat kereta beliau tidak kelihatan.Aku dah agak dah..kannnnnnnn...tido la tu!Aku called dia,dia kata baru nak bgn dr tido,makna nya masih di atas katil.hahahaha...x per la aku jalan kaki sajorkkk...

Sampai umah aku lihat dia br bgn kesian pula.Aku nampak muka dia lantas ku lemparkan senyuman penuh dgn kasih sayang.Aku tahu dia penat.tido sekejap utk hilang penat.12.45pm aku keluar dgn dia utk berjumpa dgn Remy dan Zam,kawan dr Singapore.Mereka nak balik ke Singapore.Jemput Remy di Petaling Street,terus ke Bukit Bintang.Katanya teringin nak makan nasi ayam hainan.Bawa si dia dan Remy ke sana.Kemudian Zam and his boyfriend muncul.Makan sambil borak,ketawa,senyum...Seronok sgt.Si dia pun x segan utk berborak.

Hantar Remy dan Zam ke Pasar Rakyat.Jln kaki dr Bukit Bintang.Kononnya si Zam teror la sgt jln nak ke Pasar rakyat.Talifon Schon,dia kata dkt ngan Westin Hotel and Park Royal.Jalan la sampai sana...berpeluh mcm air hujan aku nie.Tanya org baru lah sampai ke destinasi yg nak dituju.Fuhh..penat skall uolss...huhu..Naik bas kul 3.30pm.After that pergi umah kakak selebet kawan si dia ada open house.Makan lg...hehe..makan nasi beriyani,kek lapis.chees cake and air bandung.Balik umah ehem ehem..hehehe...Dia hantar ku ke tempat kerja...So sweet..

Itu shj utk ari ini.