Saturday, November 10, 2007

Aku sayang padamu.Itulah ungkapan yg lahir dari hatiku.Setelah 3 tahun mencari cinta akhirnya aku temui insan yg boleh menyayangiku dan memberi cinta padaku.Terus terang ku katakan aku amat berterima kasih dan bersyukur kerna di ketemukan insan yg benar-benar aku suka.Tipulah kalau ku kata aku x cintakan dia dan mempunyai perasaan cemburu.Setiap insan pasti memiliki perasaan ini.Izinkan cintaku berbunga dihatimu biar terus mekar jadi pengalaman.Telah lama ku dahaga belaian seorang insan.Semoga bersamamu hidupku kembali ceria.Aku tak akan bersuara walau dirimu kekurangan kerna ku tahu setiap diantara kita tidak sempurna Rasullulah.Hanya setiamu itu kuharapkan.Aku tidak akan menduakan mu walau kilauan menggoda.Kasih dan sayangku tetap utuh untukmu.Hanya kupinta darimu setialah selamanya sehingga Abadi.Cinta Ini Sayang Itu Kudoakan agar ia terpahat indah dihati kita berdua.

Setiap hari ku mohon agar kau sentiasa memberiku ketenangan dalam hati dan kekuatan bagi menempuh segala dugaan yg mencabar.Pasti punya ertinya kan.Engkau beriku harapan untuk menjawab segala persoalan bagi menghadapi semua dengan tenang.Hadirmu dalam hidupku meredakan kemusykilan cintaku dan hadirnya dikau dalam hidupku menghilangkan gerhana jiwa.Janji cintaku setia padamu ku dakap erat dalam setiap langkah biar apa pun yang melanda.

Kau pelita hatiku yang menerangi setiap sudut sanubariku.Kaulah mimpiku,kau realitiku yg mewarnakan duniaku.Mari kita membuka hati agar jujur saja,turuti kata nurani.Marilah kita membuka hati agar jujur saja tak mungkin hadapi hidup tanpa cinta.Kita hanyalah manusia insan belaka yg penuh dengan rencananya.Tuhan terangkan hati dalam sanubariku dan ku berserah segalanya kepadamu agar jiwaku tenang dgn bimbingan MU selalu.

Hadirmu membisikkan cinta yg dulu tak ku kenali.Hadirmu mendamaikan jiwa resah penuh gelora.Terbentang cinta di depan mata selembut embunnya pagi.Mengapakah kita merahsiakannya kepada diri sendiri.lama-lama hanya ada satu wajah yg dilukis rembulan.