Sunday, November 4, 2007




Erm..Rasanya dah lama aku x menulis dlm dairi ini.Banyak perkara yg belaku yg membuatkan aku happy.

Hari isnin lepas merupakan hari lahir aku.Seperti biasa aku menharap si dia adalah insan yg pertama memberi kata "SELAMAT HARI LAHIR".Jangkaan aku tepat sekali.Dia adalah insan yg pertama yg ucap pada ku.Aku sungguh terharu.Thx dear.Appreciate it.Malam dia mengajakku ker TGIF utk menyambut besday ku.Ku ingat hanya makan biasa berkawan house mate tetapi aku di datangi oleh pekerja TGIF dan membawa aku sebiji kek.Aku berdiri diatas kerusi atas arahan pihat pekerja.OMG malu nyer aku rase.Hehehe...Ko mampu..hehe..non ado..Aku happy sgt dan terkejut pada waktu tu.Selepas tu aku menyambut bersama Family aku yg semuanya PLU.hahaha...Semua ada kecuali Alang.Masing2 membawa couple masing2 kecuali Acu.Muka mcm cipap kebau...la la la..1st time aku kenalkan si dia pada Along.Seronok.


Semalam aku pergi tint kereta dia.Niat dihati nak pergi awal non ado...tertido uolss..hahahaa...
Aku keluar umah dalam kul 1 then terus ker Setapak.Jalan jammed.Sampai Setapak kul 2 lebih hampir kul 3.Tint kereta dalam 3jam.Dia menunggu aku 3jam di lrt Wangsa Maju.Sian nyer...suruh datang x tahu tmpt..ermm...Hati menunggu tidak keruan sbb si dia dah tunggu.Siap tint kul 7mlm.Cantik menarik tertarik ko mmg de boom..pom pom pom...hehe...

Jemput dia di LRT.Sian dia dgn muka penat menunggu aku.Dia diam jer.x byk ckp.Aku pun diam jer la.Lantas dia memujuk aku...hehee..aku drive kereta ke tmpt keja sbb nak masuk keja dalam kul lapan.X sempat nak tukar seluar..pakai sajorkk seluar pendek.X makan lg dr tghari.Sampai ofis kul 7.45pm.

10.30pm-Si dia hantar sms menyuruh aku turun ke bawah.Aku pun turun,tanpa ku sangka dia belikan aku makanan.Mc D..hehee..my fav lak tu...then dia bg aku seluar jean,jaket dan kasut.Aku ingat kan seluar jean 2 dia bawa.Sampai ofis check rupanya jeket sejuk..hehehe...apa lagi salih terus...Sayang juga dia pada aku ek...Jauh dia hantar makanan utk aku...


p/s:Love the heart that hurts U but ...Never Hurt the heart that Loves YOU...

p/s:Adakan dia cinta padaku?