Sunday, November 18, 2007

Carilah segunung Keikhlasan,
Selaut Kesetian,
Sejuta Kefahaman,
Seluas langit kesabaran & kejujuran,
Jutaan buih Keimanan,
Barulah indah sebuah
PERHUBUNGAN.

Hari nie si dia dtg umah aku.Aku seakan tahu kedatangan nya.Aku terjaga dalam 2.45pm.Lantas dia menalifon ku 2.50pm menggatakan yg dia sudah pun sampai di rumahku.Seronok nyer...haha..

Kami berborak dan meramas mesra.Hahaha...B bagaimana lagi ingin sy katakan yg saya sayang pada B.Tidak terluah dan terucap dgn kata-kata.Aku benar-benar menyayangi dirimu.hanya tuhan tahu betapa aku ingin hidup bersamamu.Kadang2 tingkat laku aku membuatkan kau tidak selesa.Bukan aku segaja ada-adakan atau ingin tunjuk keegoaan aku kerna aku takut kehilangan kau.Aku tahu kau pun mempunyai perasaan yg sama seperti aku,tp mungkin kau takut ianya tidak menjadi atau terlalu berhati2.Aku ingin kau selami hatiku dan famahi apa yg ku rasa.

Aku percaya kau sayang padaku.Aku berterima kasih atas segala pengorbanan yg kau lakukan terhadap aku.Aku minta maaf sekiranya aku masih meragui kau sbb padaku antara kita masih belum ada kata ikatan.Lalu aku belum rasa terjamin yg aku hak milikmu sepenuhnya.Apa yg ku rasa aku syg kau,kau syg aku.Berilah aku peluang utk aku buktikan cintaku pada mu.Berilah aku peluang utk aku buktikan kasih sayang ku padamu.Berilah peluang utk aku bertahta dihati kau utk selamanya.


p/s:akan ku tunggu LAMARAN dari kau.."I DO"