Tuesday, November 6, 2007

Open house

Last sunday i went to my Along open house..wahhh...umah along skunk dah ada kelainan.Ada aircond katanyer...huhu..Anyway aku pergi bersama si dia dan his house mate.Sampai kul 4.00ptg.Sampai2 kena carut ngan Along sbb aku x tolong dia..huhu...achik pula asyik carutkan aku sajorkk..Alang bg aku besday present.So sweet..yg lain non ado..hahaha..Makan...makan..dan makan...Si dia x malu utk berborak ngan kawan aku dan bersama adik bradik ku yg lain.So sweet.Seronok sgt.

After that aku bergerak ke rumah lagi satu.Rumah kawan si dia di Damansara.Makan lagi..hehe..Aku berjumpa dgn kwn baik si dia.Dah lama tidak ketemu...Masuk rumah,salam and terus duduk...makan rendang bersama nasi lemak..SEDAP!!!!!tp x leh tambah sbb takut gemuk..wakakaka...After makan si dia menyuruh aku bersama dia di dalam bilik kawan dia utk melihat gambar2 yg menarik...kata nyer takut aku kena kidnap...hehhe..sayang juga dia kat aku...balik umah terus zzzzzzz....ngantuk uolsss..hehe..dia peluk ku dgn erat..ku dapat merasakan yg si dia menyayangiku sepenuh hati...

Hari nie 6/11/2007 genap aku bersamanya sebulan...wlu pun baru tp kurasakan sudah lama bersama...ermm..."jiwa menerima sayang,Hati menerima cinta.Cinta menakluki rindu,diri ini memilikimu".hehe..so sweet...Ku terasa diri ini telah di miliki..

p/s comel nyer gambar berdua di atas...siapakah gerangan empunya badan...