Wednesday, February 27, 2008


Pada 24/02/2008 bertempat di Planet Hollywood aku bersama si dia beserta kawan-kawanku yang lain Along,Schon,Bell,Rupaul,Kwn Rupaul,Musni,Din,As dan Alfred menyaksikan persembahan Dayang Nurfaizah Tribute Nite.Sampai dalam pukul 9.30pm.Makan malam di Planet.Best sgt2.Meja yang di setting agak strategik.Berdepan dgn dayang.Erm besttttt.....

Show start dalam 10.45pm.Pembukaan lagu Dayang sayang Kamu dan diikuti dengan lagu fav aku Hakikat Cinta.Apa yang menyeronok kan aku dayang menyanyikan lagu kegemaranku "Listen" by Beyonce secara medley.Ada incident yang berlaku dimana kwn-kwn ku menyatakan yang aku burn CD Dayang.Cipap sangat..Aku burn Mariah Carey tau..hehe..Nie si Rupaul la punya keja dan Schon pula mengia kan nya.Apa lagi Dayang pun terus blacklist aku.Hahaah..But it's was fun guys.Love u guys n Love u B.Muah!!...Show berakhir kira-kira 1.00am.

Selepas habis show Dayang aku dan si dia balik ke rumah untuk mengantar Musni dan Din pulang sambil menggambil barang-barang kami untuk ke Johor.Kami bertolak dari rumah 1.30m ke Johor kerna B ada meeting di sana.Nasib baik aku cutikan boleh temankan dia.Hehe...Sampai petronas Seremban dalam kul 2.15am utk isi minyak dan tukar driver.Aku yang mengambil alih utk drive.Dr seremban drove ke JB menggambil masa dalam 2jam 30minute.Laju juga aku bawa.Mana tidak nyer speed sampai 120km/j ker 140km/j.Hehe..Si dia usah citer la dah berdengkur tido sbb esok nak bangun awal.Sian B tido dlm keta.Sbb tu aku bawa laju nak bagi dia rehat.Sampai JB dalam kul 4.30am.Cari hotel untuk kami stay sampai sesat barat uols.Erm..Check In kul 5.00am.Sampai bilik siap-siap untuk tido.Yang penting si dia lupa nak bawa ubat gigi.Kannn...dinch gosok gigi pakai ubat gigi..haha...

Aku dengan selamba tidak boleh melelapkan mata sbb tune tido aku dah lari sebab dah biase keja malam.Huhu...golek sana,golek sini,pusing sana,pusing sini dan pukul 7.30am.kejutkan dia utk ke meeting.Mandiiiiiiiiiiii...Hantar dia ke tempat meeting.Yang penting kata kat aku "jangan gatal-gatal"hehe...suke..suke...Sayang juga dia kat aku kan...Sampai hotel kul 9.00am.tidoooooooo..bgn kul 3.00pm.4.40pm bgn mandi dan siap-siap utk pulang ke KL.Singgah di jenjatas Ayer Keroh.Makan di siteww...8.15pm singgah di Nilai sbb si dia nak jumpa adiknya utk menggambil hadiah besday.Sampai umah kul 9.45pm.Mandi-mandi dan terus tido.