Tuesday, February 19, 2008

HaPpY bEsDaY aLoNg

Sebelum kena carut ngan along biarlah aku wish dulu.Happy Birthday Along.Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.Semalam bertempat di The Ship Kg Baru aku bersama adik beradik,ipar duai,abg Dark,Iki dan Ben meraikan Hari Lahir Along yg Ke-29.Segala perancangan dilakukan oleh aku dan adik beradik yg lain.Achik membeli kek.Semalam adalah hari yang paling seronok antara kami.Mana tidaknya,untuk berkumpul 5 org adik beradik agak sukar sekarang ni disebabkan kesibukan bekerja,laki dan sebagainya.Kannn...Disini aku sertakan gambar kenangan terindah antara kami semua.Enjoy ya..


Happy besday Along


Along ngok ngek


Kami Sayang Along

Dif-dif terhormat

Along dan Angah


Alang dan Achik

Acu dan Ben


Alahai,comelnya kalian berdua...

Angah dan Acu

Abg dark dan Achik...

Acu dan Along

Abg Dark pasrah...


Terima Kasih angah ucapkan pada semua kerana sudi menjayakan program yang dirancang dan semuanya berjalan lancar.Syukur pada Tuhan.Kepada B terima kasih yg tidak terhingga.Saya sayang awak..Muah!


p/s:akan datang besday achik...