Tuesday, August 18, 2009

Semalam aku ke klinik gigi bersama bonda dan anak-anak buahku.Tepat jam 9.10am aku sampai ke Dr Loke and Saw di Jln Samping,Hang Tuah.Sementara tunggu doc datang aku pun sempat la update status di facebook.Tepat jam 9.30am doc telah tiba lalu nama aku di panggil kerna aku sorang jer kat situ.

Maka melangkah lah kaki ku masuk ke bilik doc.Setelah baring doc cubelihat dimana kesakitan yg aku alami.Aku kata belah atas yg sakit.Checked nyer checked gigi bawah yg rosak bermakna berlubang.Dengan dipersilakan cucuklah jarum ke dalam mulut ku.

Setelah 10minit berlalu doc kembali.Aku memberitahu bahwa lidah dan mulut ku masih belum kebas lalu dipersilakan lg jarum menucuk ke mulut.Chilake nyer doc..atas bawah,kiri kanan di cucuknya..Adoiiiii...tulun..tulun...huhu..Lalu setelah kebas doc pun cabutlah gigiku...Mak oiiii....Sakit nyerrrrrrrr....

Fuh lega..pulang semula ke rumah dgn darah yg banyak skal keluar.Aku tido jer la satu hari nie.Pada belah malam nyer aku diberitahu oleh Acu bahawa Alang yg lempuk lg pundan itteewww berada di Puchong.Kami pun membuat pertemuan bersama aku,acu,alang dan adik.kami menuju ke kedai kak Ara pora the porak purande...Setelah buhsan duduk,kami bergerak ke tasik dgn harapan by fazli zainal dpt lah kire nyer berkenalan ker atau laku ker tp NON-ADO uolsss...Lantas alang yg lempuk lg pundan ittewww mengatakan yg dia baru lepas makan laksa,tiba-tiba terbukalah naluri nafsu binatang makan ku.Singgah di Veledrom~punah harapanku.

Lalu kami ke Kg Baru.Satu kg Baru Kami tawaf.Akhirnya kami terjumpa satu gerai laksa.Kami singgah makan tp abg yg jual laksa tu kata sayur dinch ado..Takper lah bang belasah jer...Fuh rase mcm makan sahur pula...practice make perfect uols...hehe.Makan sampai lebab pastu kami pulang ke rumah masing.

Nota jejari:Alang find a new journey in your life.Acu angah doakan acu akan tabah menghadapi apa yg berlaku k.Angah sayang 6A.