Friday, August 21, 2009

Selamat Menyambut Ramadhan

Salam...

Kepada pembaca-pembaca blog atau follower aku{ader ker masalah nyer!!!}hehe..,di kesempatan ini ingin aku ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK.Semoga puasa tahun ini lebih berkat dari puasa-puasa sebelum ini.

Kali puase pertama aku akan menyambutnya dengan suasana agak sederhana dan hiba kerna aku bekerja dan tiada bonda disisi disebabkan bondaku berada du rumah Kaklong aku di Setapak.Kiranya aku sambut ramadhan bersama abgku.Berbuka di ofis la jawabnya.Sedih uols..huhu.Tapi nasib baik ada adik aku.Boleh la berbuka bersama-sama walaupun tgh kering.Almaklum la tengah-tengah bulan uols,budgets aa gitu!.

Tidak sabar rase dihati untuk menjalani ibadah puasa kerna aku akan turun berat badan dengan mendadak.Insyallah akan ku pastikan akan terjadi seperti puasa-puasa sebelum ini.Akhir sekali kepada 6A,kawan2 kerja,kawan2 songsang,kawan2 mulut longkang dan seangkatan dgnnya,JANGAN TAK PUASA TAU hehe