Friday, January 18, 2008

Position Flight Attendant
Work Location LCCT Sepang
Date Posted Friday, December 14, 2007
Responsibilities


Requirements
  • Male & Female (Malaysian)
  • Age: between 20 and 30 years old
  • Male: Height minimum 170cm, maximum 183 cm barefoot
  • Female: Height minimum 157cm, maximum 170cm barefoot
  • Eyesight: 6/9
  • SPM with credit in English and Bahasa Malaysia or equivalent
  • Good communicational skills
  • Happy, fun personality
  • Fluent Spoken English and Bahasa Malaysia
  • 1 recent colour passport size photograph
  • 1 recent colour full body photograph (post card size) (3R)

Erm...esok aku akan menghadiri interview Air Asia.Macam-macam perasaan yang aku rasa.Gementar,takut dan sebagainya la.Sah2 malam nie aku dah prepare utk interview esok.Siap bawa alat-alat meka-up bukan make-up muka ye uols tp minyak wangi,gel rambut,moisturising dan yg penting bawa masks.Hahaha...Kawan aku ada bagi tahu tips-tips untuk gie interview.Dia dah keja kat air asia.Pompuan uols.Kawan ofis lama aku.Semua dah siap dah.Aku cuma berserah sahaja pada tuhan.Wish me luck ok.



p/s:will up date u guyz later k....