Sunday, January 13, 2008

Marah

Hari nie aku marah dgn dia.Adalah sbb2 nya.Bukan merajuk tp marah.Sejurus lepas mandi x sempat nak solat aku terus keluar umah tanpa bagi tahu dia.Aku jalan kaki sampai ke LRT.Dalam pada aku jalan dan mendengar lagu butterfly by kak Mariah Carey,dia menalifon aku.Aku buat bodoh jer ar...sakit hati kan...hahaha...then tidak putus asa di situ dia menalifon aku semula sehingga 4 miss called.4 jer keww..hiks..

Aku pun dgn pantas berjalan ke LRT menuju ke ofis.Sampai di ofis dalam kul 7.55am.Perut terasa lapar juga.Lihat rakan ofis makan nasi lemak teringin nak makan tp takut gemuk.erm...Kawan aku ada menyatakan dia ingin membeli bfast.Aku pun kirim la nasi lemak lauk paru.Tension punya pasal tak fikir pasal gemuk dah.Dalam kul 9.30am sambil layan nasi lemak n nengok movies aku perpaling di pintu ofis dan melihat seorang yg macam pernah aku lihat tp dimana ya.Terus aku ke pintu Utama ofis dan melihat Musni kawan si dia merangkap housemate kitaorg datang membawa sejambak bunya ros.Aku terpana dan terkasima seketika.Bila melihat bunya yg di beri sejuk mata melihat.Ye la fav bunga aku ialah bunga Ros.Ada kad diberi.Bila terbaca aku tergelak dan gembira.Ayat nya berbunyi begini:

Sayang,
Kenapppppppps!
Kalu merajuk nanti cepat toi!
Muah!

Terima kasih B.Ingatkan x sayang.Haha..Malu juga bila aku dapat bunga tu.Member ofis semua tanya sapa bagi.Erm...merah padam muka aku.Tidak terkata.Yang penting macam mana aku nak bawa balik bunga nie nanti naik LRT.Malu uols...Dia suruh aku tinggal je bunga tu kat ofis.Aku kata dinch sbb nati ada pula tangan2 yg mencurinya.kannnnnnnnn...So hari ni adalah hari yang paling indah dalam hidupku.Ini adalah kali pertama aku dapat sejambak bunga yg begitu banyaknya.Agaknya beginilah rasanya bila seseorang mendapat bunga dari kekasih.


p/s:Selamat Hari Lahir buat Musni.Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.