Friday, December 7, 2007

6/12/2007 - Setelah aku selesai perkara bersama ibuku,aku dgn pantas terus ke KLCC untuk membeli hadiah untuk si dia.Jam di tangan menunjukkan 5.32pm.Aku rasakan sempat untuk aku cari barang yg F suka.Aku tahu F mmg suka brg yg nak aku beli nie.Nak tahu apa yg aku beli.Erm..aku hadiahkan dia...sat lg aku bagitahu.

Setelah mencari hadiah si dia telefon 7.00pm dan menyatakan dia ingin dinner ngan aku.Dia akan sampai di bukit bintang pd jam 8.00mlm.Aku bergegas ke bukit bintang.F sampai pukul 8.45pm.Kami terus ke restaurant yg ingin ku bawa.Kami dinner di Lotus Green.Sebuah restaurant yg klasik dan makanannya amat la sedap.Aku memberi hadiah yg ku belikan td kepada F.Tampak F tersenyum lebar dan brg yg aku beli mmg dah lama F suka.

Sampai di rumah F membuka hadiah yg ku berikan,ternyata F tersenyum lebar.F ucapkan terima kasih dan terus mencium ku di pipi.Aku telah menghadiahkan F perfume Mark Jacobs Daisy.


p/s : kan seronok klu hati ini tidak ada perasaan takut,risau dan negatif.